Woningschade

Wat moet ik doen?

Schade aan de woning door brand, water, storm, elektriciteit... is altijd vervelend. Het is daarom prettig om te weten dat wij je zo veel mogelijk zorgen uit handen nemen. Eigenlijk hoef je maar één ding te doen, volg ons stappenplan.

Stappenplan

  1. Kom langs of bel ons bijstandsnummer 052/ 44.41.22. om de schade en de dekking te bespreken.
  2. Bezorg ons een bestek voor de herstellingswerken én een foto van de schade.
  3. Wij maken je wegwijs en regelen voor jou de aangifte. We bekijken de schade en de omvang ervan. In samenspraak met de verzekeringsmaatschappij wordt er al dan niet een expert aangesteld.
  4. De schade wordt begroot en je ontvangt een voorstel tot vergoeding, al dan niet met aftrek van de contractuele vrijstelling (franchise).
  5. Na deze begroting van de schade of expertise kan je laten (of zelf) herstellen.
  6. Bezorg ons alle factu(u)r(en) van de gemaakte kosten. Wij handelen alles verder af en zorgen ervoor dat de vastgestelde vergoeding wordt overgemaakt op jouw rekening.

 

Noodgeval?

Nood breekt wet. Het stappenplan geldt voor een doorsnee schadegeval. Dringende herstellingen mogen steeds gebeuren om verdere schade te voorkomen. Maak zeker een foto!

  • Ongeval gehad?
  • Steentje in de ruit?

We wensen het u geenszins toe, maar het kan iedereen overkomen. Één telefoontje en we regelen alles voor u.

help
  • Waterschade?
  • Inbraak?

We wensen het u geenszins toe, maar het kan iedereen overkomen. Één telefoontje en we regelen alles voor u.

help
Login klantenzone